Kiek kainuoja sukurti elektroninę parduotuvę?

El. parduotuves kurimas

Praeitą kartą kalbėjome apie tai, kaip pasirinkti Shopify ar WooCommerce platformą jūsų verslo el. parduotuvei. Aptarėme svarbiausias detales ir reikalingiausią informaciją straipsnyje, kurį galite pasiskaityti paspaudę ant šios nuorodos.

Šį kartą norime aprašyti bene populiariausią klausimą – kiek kainuoja sukurti el. parduotuvę?

Pateiksime realias kainas bei darbų sąrašą. Padarėme tyrimą su 20 paslaugų teikėjų, kurie siūlo šias paslaugas, kad galėtume realiai įvertinti situaciją ir pateikti informaciją jums bei pridėti komentarų iš savo pusės. Įvertinome kainas ir terminus, kiek realiai kainuotų ir kiek užtruktų standartinės el. parduotuvės sukūrimas Lietuvoje.

Kainos

  • Bendras diapazonas nuo 500€ iki 2 800€
  • Dažniausias intervalas yra 800 – 1 800€
  • Mediana apie 1 000€
  • Apytikslis vidurkis* ~1 145€.

*Skaičiuota imant kainų vidurį, kai buvo nurodytas intervalas.

Jeigu planuojate “standartinę“ el. parduotuvę be išskirtinių integracijų ir labai individualaus dizaino, realistiškas biudžetas dažniausiai telpa į ~800 – 1 800€.

Žemesni (500 – 800 €) pasiūlymai dažniausiai reiškia labiau šabloninį sprendimą ir siauresnę apimtį, ko, mūsų nuomone, verslo pradžioje to pakanka pilnai norint pradėti e-komerciją. Tęsiant, 2 400+ € kaina el. Parduotuvės yra su išplėstais poreikiais (daugiau integracijų, didesnė rengimo apimtis, kokybiniai dizaino darbai, nestandartiniai progrmavimo darbai).

Terminai: kiek laiko planuoti

  • Bendras diapazonas nuo 1 iki 4 savaičių.
  • Dažniausiai minėtas terminas: 2–3 savaitės.
  • Mediana pagal terminų vidurkius apie 2,5 savaitės.

Saugiausia planuotė yra 2 – 3 savaitės standartiniam startui. Paprastesnį projektą įmanomi paleisti per 1-2 savaites, o su papildomais darbais ar nestandartiniais sprendimais terminas dažniau artėja prie 3-4 savaites.

Standartinė el. Parduotuvė

Į kainą ieina:

  • Pasirenkamas šabloninis dizainas pagal jūsų poreikius ir pritaikymas pagal jūsų prekės ženklą ir vizualinius reikalavimus.

  • Pasirūpinama serverio nustatymais, saugumu ir užtikrinimu tinkamos prieigos prie jūsų el. parduotuvės.

  • Pačios el. Parduotuvės platformos diegimas ir nustatymų konfigūravimas (Shopify, WooCommerce);

  • Pasirinkto šablono “užmovimas”, pritaikymas ir susiejimas su jūsų el. parduotuvę.

  • Prekių įkėlimas(iki 50) arba pamokos klientui, kaip tai padaryti, tai dažniausiai apima prekių kėlimą ir aprašymų pildymą, kad parduotuvė būtų paruošta veiklai.

  • Standartinė SEO optimizacija, siekiant užtikrinti, kad jūsų parduotuvė būtų matoma paieškos sistemose.

  • Standartinių mokėjimų pajungimas (Paysera, MakeCommerce)

  • Standartinių pristatymų integracija (kaip pvz. MakeCommerce integravę yra kartu su savo moduliu)

  • Testavimas prieš paleidimą LIVE

Papildomi funkcionalumai ir papildomi darbai

Be standartinių paslaugų, yra ir papildomi funkcionalumai, kuriuos galite pasirinkti priklausomai nuo jūsų verslo poreikių. 

Tai gali apimti:

  • Integracija su nestandartinėmis mokėjimo sistemomis (Braintree, Adyen)
  • Nestandartinių pristatymo paslaugų integracija
  • Atsargų valdymo sistemos diegimas su trečiųjų šalių sistemomis
  • A/B testavimo sistema ar papildoma SEO optimizacija
  • Specialūs dizaino pakeitimai ir kūrybiniai darbai
  • Specialūs ir nestandartiniai programiniai darbai kurie į standartinį paketą

Į ką atkreipti dėmesį

Techniniai standartai ir kokybė

Ar paslaugų teikėjas laikosi “WordPress/WooCommerce” programavimo standartų? Tam galime padėti ir mes: peržiūrėti kodo kokybę ir ar laikomasi visų standartų.

Ar įdiegiami tik patikimi įskiepiai, jie reguliariai atnaujinami ir dokumentuojami, užtikrinant suderinamumą po atnaujinimų ir ar nėra viršijama daugiau nei 7 įskiepių svetainėjė?

Saugumas ir našumas

Kaip bus testuojamas saugumas ir srauto atlaikymas, ar atliekami rizikų testai, naudojama 2FA, atsarginės kopijos bei apkrovos testai „staging“ aplinkoje?

Koks konkretus planas „peak“ dienoms (pvz., išpardavimams)? Ar taikomos įvairios optimizacijos, el. laiškų eilės ir „rate limiting“, ir kaip bus pamatuoti rezultatai?

Kita standartinė informaciją, kurią reikia žinoti ir susitarti

Kas valdys kodą, dizainą, licencijas ir paskyras (hostingas, domenai, mokėjimai), ir kaip bus užtikrintas GDPR laikymasis? Kokia priežiūra po paleidimo garantijos, SLA, atsarginių kopijų ir atstatymo planas, atnaujinimų politika bei testavimas prieš juos?

Išvados

Pagal mūsų analizę tipinė kaina ~800–1 800€ (bendras rėžis: 500 – 2 800 €), tipinis terminas: ~2–3 savaitės (bendras rėžis: 1–4 savaitės).

Jei pradedate su standartine el. parduotuvę be nestandartinių integracijų ir individualaus dizaino, planuokite apie 2 – 3 savaites ir ~800 – 1 800 € biudžetą. Vėliau, augant poreikiams (ERP/CRM integracijos, unikalūs dizaino sprendimai, didesnis srautas), biudžetas ir terminas natūraliai auga.

Sudomino, ar turite ką norėtumėte parduoti internete? Kreipkitės – padėsime visais klausimais atidarant el. parduotuvę!

Kontaktai

Bendradarbiaukime

Turite klausimų ar norite bendradarbiauti? Mes teikiame įvairias IT paslaugas – nuo kibernetinio saugumo sprendimų, sistemų analizės iki programavimo darbų.

Sekantys žingsniai?
1

Susisiekiame su Jumis

2

Išsiaiškiname kokių paslaugų norite

3

Paruošiame pasiūlymą

Užpildykite formą ir su Jumis susisieksime